(مشاوره پایان نامه و مقالات حقوقی کار تحقیقی رشته حقوق ) با دانلود نمونه کار تحقیقی میتوانید یک قدم جلو تر بقیه دانش جویان باشید .

محل لوگو

نظرسنجی سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 78332

تدوین پلان یا ( عنوان مباحث ) برای پایان نامه و کار تحقیقی رشته حقوق


تدوین پلان یا ( عنوان مباحث ) برای پایان نامه و کار تحقیقی رشته حقوق

اگه قصد داریم برا نوشتن کار تحقیقی یا پایان نامه حقوقی مان دست به کار شیم ، بعد از انتخاب موضوع و عنوانی مناسب برای کار تحقیقی مان ، لازم است پلان یا طرح مشخصی از سر فصل ها عناوین و مباحث کار تحقیقی مان داشته باشیم. در کار تحقیقی رشته حقوق ، پلان تحقیق اندک تفاوتی با پلان دیگر رشته ها دارد . به طور مثال در یک پایان نامه یا کار تحقیقی رشته حقوق ، یک پلان مناسب شامل دو یا سه بخش میشود . بعد از مشخص کردن بخش های پلان میریم سراغ این که فصل بندی پلان کار تحقیقی رو مدون کنیم ، این فصل بندی ها را در دل بخش ها قرار خواهیم داد .

در اغلب کار تحقیقی های رشته حقوق ، لازم است ابتدا پلانی را در ذهن ترسیم کنیم که همه اجزا و مطالب اصلی پایان نامه مان در آن آمده باشد. بهتر است در پلان، بخش اول را به کلیات و مفاهیم اختصاص دهیم و پس از آن محتوی اصلی و را در دو الی سه بخش دیگر شرح و بسط خواهیم داد ، این بخش ها بدنه اصلی کار تحقیقی ما را می سازند و هر بخش بهتر است از دو یا چند فصل تشکیل شوند. هر فصل نیز به طور مجزا از مبحث و گفتار و بند تشکیل می شود. این تقسیم بندی ها باعث ایجاد نوعی توازن و چارچوب منطقی و مفهومی مناسب برای کار تحقیقی می شوند.

بنابر آنچه گفته شد پلان کار تحقیقی را در3 الی 4 سطح تنظیم میکنیم تا عنوان مورد مطالعه ما به وضوح قابل تشخیص باشد. پلان کار تحقیقی حقوقی به صورت زیر تقسیم می شود :

بخش

فصل

مبحث

گفتار

قسمت

بند

همچنین لازم است در پلان کار تحقیقی مان در قسمت ابتدایی جایی را برای چکیده ، مقدمه، و در انتهای کار تحقیقی جایی را برای نتیجه گیری و پیشنهادات و راهکارها برای پژوهش های حقوقی اینده گان در نظر بگیریم.

 

  انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1397

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشاوره و دانلود مقاله ، پروژه ، کار تحقیقی 1 و 2 ، پایان نامه رشته حقوق

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما